14.5.11

sedihnye T.T



sedih .. semangat nak belajar , tapi .. tak banyak duit . dah la hidup kat U ni lagi susah , mencabar , lone ranger , and macam macam lagi . nak mintak biasiswa , macam tak dapat je . nak mintak pinjaman MARA , lambat lagi bukaknye . bulan  JULAI  kot bukaknye . camne nak survive kalau cam ni . untung la sape parents dia orang kaya . hmm . harap dapat la Anugerah Dekan every SEM . tak payah bayar pinjaman MARA tu . sedih sedih sedih nye .
Ya Allah , tolong lah hambamu ini untuk menuntut ilmu demi agamaMu Ya Allah . Permudahkan jalannya untuk belajar bagi kesejahteraan keluarga , agama dan negara Ya Allah dan demi kesejahteraan umat Islam Ya Allah . sesungguhnya , hanya kepadaMu hambaMu ini berserah . sesungguhnya , Engkau Yang Maha Menentukan serta Maha Mengetahui nasib setiap makhluk di mukabumi ini Ya Allah . Ya Allah , tabah kan la hati hambaMu ini demi menghadapi setiap dugaan , sesungguhnya , hambaMu ini percaya , tiadalah Engkau memberi dugaan kepada hambaMu melainkan dugaan yang dapat ditanggungnya Ya Allah . sesungguhnya ,Kau Yang Maha Pemurah , lagi Maha Penyayang .  Amin ya rabbal alamin .
touching time kejap . anyway ,thanks for reading